streda 28. septembra 2016

WISHLIST #2

Od môjho posledného wishlistu sa niekoľko vecí zmenilo- niekoľko kníh zo zoznamu som si už kúpila a čo sa niektorých týka, úplne ma opustila chuť prečítať si ich. Tu je momentálny WISHLIST UPDATE- na týchto 5 kníh som sa zamerala a budem sa snažiť si ich v blízkej dobe zaobstarať :)

1. Bohovia a Bojovníci: Divoch 
(Michelle Pawer)



Vďaka Percymu Jacksonovi som sa okrem iného celkom namotala na grécku mytológiu. Takže táto kniha z gréckej doby bronzovej proste musí byť moja. Navyše obálka a tie čierne strany sú krásne...

2. Zostaň kde si a potom odíď
(John Boyne)


Od Boyna som už prečítala dve knihy: Chlapec v pásikavom pyžame a Chlapec na vrchole hory. Obidve boli úžasné a Boyne ma presvedčil, že je naozaj geniálny spisovateľ a to, ako vie detskými očami opísať takú ťažkú tému akou je vojna, je jednoducho neuveriteľné.

3. Magnus Chase and the Sword of Summer
(Rick Riordan)


Veľmi som váhala, či čakať na slovenský preklad, ale nedávno už vyšla aj The Trials of Apollo a druhá časť Magnusa je už za dverami... mám pocit, že čo sa týka Riordana už veľmi zaostávam. Navyše som zvedavá, či ma Riordan dokáže namotať na nórsku mytológiu rovnako ako sa mu to podarilo s gréckou.

4. Zločin a trest
(Fjodor Michajlovič Dostojevskij)


Neviem, čo sa so mnou deje, ale v poslednom čase sa mi veľmi pozdáva klasika. Dostojevskeho sme preberali v škole, ukážka sa mi páčila a keďže ma nesklamal ani ďalší ruský autor s podobným štýlom (Puškin a jeho Kapitánova dcéra), rozhodla som sa to s ním skúsiť.

5. Trón zo skla
(Sarah J. Maas)


Na túto knihu som počula len samé chvály a už dlho som chcela nájsť novú fantasy sériu do ktorej by som sa zaľúbila... tak som zvedavá, čo poviem na túto.

***

Tak toto je zoznam kníh, ktoré by som najviac chcela. Čítali ste najakú z nich? Aké knihy si chcete v najbližšej dobe zohnať vy? Určite dajte vedieť do komentárov! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára