utorok 16. augusta 2016

Newbie #5


Na napísanie tohto článku som čakala niekoľko dní, lebo som čakala, kým mi príde balíček z Martinusu. Konečne ho mám v rukách a tak sa do toho môžeme pustiť! :)

***


Prvá kniha je Trials of Apollo: The Hidden Oracle od Ricka Riordana :3 Kúpila som si ju pred pár týždňami po tom, čo som okolo nej niekoľko dní chodila a rozhodovala sa, či si ju kúpiť, alebo najprv zohnať a prečítať Magnusa Chasa. Keď som napokon zistila, že stojí len 8,50€, neodolala som :D
Už je aj prečítaná a musím povedať, že Uncle Rick nesklamal. Samozrejme, je to taká jeho klasika: výprava odsúdená na neúspech, žiadna pomoc od bohov, nečakané víťazstvo... ale ja mám na Ricka a jeho knihy slabosť, takže sa mi nemohla nepáčiť :D Bola naozaj skvelá a som straaaašne happy, že vyjdú ešte ďalšie 4 časti :3 Percy mi fakt chýbal...


Prvá z kníh, ktorú som si objednala, je táto: Chlapec na vrchole hory od Johna Boyna. Veľmi sa teším, keď si ju prečítam a som naozaj zvedavá, či sa mi bude páčiť. Od Boyna som čítala Chlapca v pásikavom pyžame a tá bola fakt skvelá.
Strašne sa mi páči obálka, ktorá síce jednoduchá ale fakt krásna a pasuje k Chlapcovi v pásikavom pyžame.


A poslednou je Zostup do Maelströmu od Edgara Allana Poea. Bola to posledná kniha z tejto edície, ktorá mi chýbala do zbierky a tak som nadšená, že mám konečne všetky tri. Na Poea nikdy nedám dopustiť a tak sa už nemôžem dočkať, kedy si ju prečítam :3


***

Tak to je všetko. Dúfam, že sa tento krátky článok páčil :) Čítali ste niektorú z týchto kníh? Čo si o nich myslíte? Určite dajte vedieť dole do komentárov! :)

4 komentáre:

  1. Chlapec na vrchole hory bol vážne skvelý, ostal som milo prekvapený, lebo pyžamový ma nejako nedostal popravde (ale je to už pár rokov dozadu, možno by som mal na to iný názor).
    Ach tieto naše slovenské vydania Poea, krása. :) doma mám zlatého skarabeusa
    Od Riordana som nečítal nič, ale chcem niečo skúsiť a možno i v angličtine, ale premýšľam nad Magnusom, ale i táto vyzerá fajn, len sa bojím, že to trošku naväzuje na predošlé knihy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sa naňho teda teším :)
      Však? Ja som ako prvého zbadala Čierneho kocúra... bola som úplne happy že máme také krásne vydanie v slovenčine a keď som zistila, že sú ešte ďalšie dve... no, už ma nič nemohlo zastaviť :D
      Riordana razhodne odporúčam... aj keď je asi najlepšie prečítať si to od začiatku, teda myslím PJ sériu aj sériu Bohovia Olympu. Dá sa začať aj týmto, ale ako hovoríš, trochu to naväzuje a potom to nie je taký zážitok :)

      Odstrániť
  2. Jééé od Poa určite nič nesklame, osobne som túto knihu nečítala ale určite bude super. Od Riordana som toho veľa nečítala, mne jeho štýl až tak nesadol, ale je super, že tebe sa páči a aj táto kniha :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to máš pravdu, Poe je moja srdcovka :3 a Riordan vlastne tiež... ja som tiež bola trochu skeptická, keď som prvý raz čítala Percyho Jacksona, ale potom ma to totálne dostalo <3 :)

      Odstrániť