štvrtok 24. marca 2016

Daily Notes #3: Konečne sa šťastie usmialo aj na mňa!

Nikdy som nevyhrala v športke, alebo len v obyčajnej tombole. No pred pár dňami sa aj na mňa usmialo šťastie a výhra mi urobila oveľa väčšiu radosť, ako nejaké peniaze alebo súdok piva :D



Podľa mňa je úžasné ako sa vydavateľstvá alebo internetové kníhkupectvá snažia každý deň venovať čitateľom a k tomu patria aj súťaže, ktoré robia takmer každý deň.
Občas mám pocit, že to preháňam, lebo sa zapájam takmer do každej :D Ale ako vidím, vypláca sa to! :D

Najprv ma potešilo vydavateľstvo Yoli, ktoré robilo kreatívnu súťaž o knihu Labyrint: Smrteľná liečba od Jamesa Dashnera. Za úlohu sme mali vymyslieť anotáciu k tejto sérii. Niečo som zbúchala a knižka bola na ceste ku mne :3
Straaašne som sa tešila a pochválila som sa mame. Tá mi povedala, že väčšinou to býva tak, že keď sa raz človeku darí, trvá to isté obdobie. Tak som sa nad tým zamyslela a zapojila sa ešte do jednej súťaže, tentoraz od Slovartu.
V tejto sa hralo o nové zberateľské vydanie Divergencie, tričká, batohy a záložky. Jedinou podmienkou bolo postnutie fotky s aspoň jednou knihou z Divergent série a lístkom do kina na Experiment. Ja som si však túto súťaž všimla až koncom týždňa, pričom v nedeľu už končila. A do kina som sa chystala až v nedeľu večer :D Ale povedala som si, že to nejako stihnem.
V kine som bola (pričom som schytala pár mini-infarktov pri odchode z kina, keď som si myslela, že som lístky stratila, no našťastie som ich mala vo vrecku v bunde), ale vrátila som sa až o desiatej večer, kedy sa už fotka nedala poriadne spraviť.
A tak som ráno tesne pred odchodom do školy narýchlo odfotila knihy a lístok a utekala som na autobus :D Ani som veľmi nedúfala, že niečo vyhrám, pretože moja fotka nebola nijako kreatívna a ešte som ju aj poslala takmer po termíne (aj keď súťaž vyhlasovali medzi ôsmou a deviatou v pondelok ráno).
No znova sa na mňa usmialo šťastie a ja som vyhrala zberateľskú edíciu Divergencie! Skákala som od šťastia celý deň! :D

Práve som sa vrátila z pošty a tak vám sem môžem rovno hodiť fotky :3


Takto vyzerali balíčky :)

Labyrint: Smrteľná liečba

 A Divergencia :3

Keď rozložíte obálku sú tam takéto plagáty


Za obidve knihy som straaaašne vďačná a už sa nemôžem dočkať, kedy sa do nich pustím :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára