nedeľa 13. marca 2016

Daily Notes #2: Knihy za pár eur

Je veľa vecí ktoré milujem. Čokoládu, koláče, nakupovanie oblečenia... ale nič mi neurobí takú radosť ako lacné knihy :)


Prednedávnom som mala zlý deň v škole, v peňaženke posledných 10 € a potrebovala som si zlepšiť náladu. A tak som zamierila do kníhkupectva.
Najprv som si chcela kúpiť jednú knižku, ktorá mi padla do oka a jediná sa mi znestila do môjho skromného badžetu. Potom som však narazila na regál so zlacnenými knihami a dve mi hneď padli do oka.



Prvá je kniha Kníhkupec od Marka Pryora. Nie je to môj obľúbený žáner, detektívky vlastne vôbec nečítam, ale vrámci výzvy, ktorú sa snažím tento rok plniť som si povedala: prečo nie? :D Zaujala ma obálka, názov a celkom aj anotácia. A hlavne, bola zlacnená z 12,90€ na 4€.



Ďalšia kniha, ktorá ma zaujala bola Astronautov sprievodca životom na zemi od Chrisa Hadfielda. Asi som sa pre ňu rozhodla kvôli tomu, že nedávno som čítala Marťana a ten bol úžasný. Tak som si povedala, že ďalší vesmírny príbeh bude príjemný :) Bola zlacnená z 13,90€ na 5€.

Ale keďže som nenásytná... :D Dneska som bola na knižnej burze, ktorá sa konala u nás v meste. Mamina chcela využiť príležitosť zbaviť sa starých kníh, ktoré sme už nechceli a nevedeli, čo s nimi. Takže sme ich pobalili (boli to 2 kopcovito naložené škatule) a vydali sa hľadať burzu. Jediné pravidlo bolo niečo priniesť a niečo si odniesť.
Prišli sme až o štvrtej, pričom celá burza trvala od 12:00 do 18:00. Takže kníh tam už bolo menej a boli sme prví, čo toho doniesli tak veľa :D Ale hádam sme niekomu urobili radosť :)
Čo sa ponuky týka, bolo tam veľa kníh, čo som už čítala, alebo žánrov, ktoré veľmi neobľubujem, ale nakoniec som odišla s dvoma knihami a to Odviate vetrom (druhá časť) a This is hardcore, ktorá ma zaujala hlavne obálkou a chcela som niečo, od neznámeho autora.


Myslím, že sa oplatí kupovať zlacnené knihy. Ak sa z nich náhodou aj vykľuje niečo, čo mi neulahodí, stačí ich posunúť ďalej, alebo vymeniť a ani veľa neprerobím :)
Ako ste na tom s takýmito nákupmi vy? Určite napíšte do komentára! :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára