streda 21. februára 2018

NARODENINOVÁ GIVEAWAY


Prvý článok som na tento blog uverejnila v januári už pred dvoma rokmi, no vtedy to bol len taký pokus, článok raz za mesiac a minimum recenzií. Blog sa mi podarilo znovuobnoviť presne o rok neskôr, čiže v januári 2017. Od vtedy som začala brať blogovanie o niečo vážnejšie, viac som sa začala zaujímať aj o knižné novinky a podobne. Za to všetko vďačím hlavne Slovartu, s ktorým sa mi podarilo nadviazať spoluprácu a týmto im chcem poďakovať.
Blog teda v januári oslávil také trochu nejednoznačné narodeniny, podľa toho, z akého uhla sa na ne pozeráte :D Pri tejto príležitosti som sa rozhodla usporiadať narodeninovú giveaway, ktorú sa mi však nepodarilo spustitť v januári a tak s ňou prichádzam o mesiac neskôr :D Vo februári bol predsa aj Deň darovania kníh, takže to nie je až tak odveci, však? :'D


Poslená vec, ktorú chcem napísať, predtým než sa pustíme do samotnej súťaže je len to, že strašne ďakujem všetkým svojim čitateľom. Asi ich nie je veľa, ale aj tým zopár, čo si moje články čítajú alebo ich aj komentujú, chcem veľmi pekne poďakovať. Vždy ma poteší nové zhliadnutie, komentár, alebo sledovanie- naozaj ďakujem!!

Výherca bude jeden a získa dve knihy plus niekoľko drobností, ktoré k nim pribalím. Prvou knihou je úžasná Vrania šestka, ktorá sa mi neskutočne páčila a dúfam, že sa bude páčiť aj výhercovi! Druhou výhrou je Siréna od Kiery Cass, ktorá je, verím, rovnako skvelá :3
Za poskytnutie kníh do súťaže ďakujem skvelým Albatros Media a Slovartu! 



Podmienky:

1. Mať doručovaciu adresu na území SR (ak ma sleduje niekto z Česka, veľmi ma to mrzí, v budúcnosti sa budem snažiť posunúť súťaž aj za hranice! :D )
2. Sledovať môj blog cez GFC
3. Vyplniť formulár nižšie
4. Do komentára napísať HOTOVO a odporučiť mi nejakú dobrú knihu, na ktorú ste narazili!


Tak to je všetko :) Zapojiť sa môžete do 7. marca. Výhercu vyhlásim deň na to v samostatnom článku. Všetkým držím palce a ešte raz za všetko ďakujem! :)

3 komentáre:

  1. HOTOVO
    Momentálne som tento rok narazila na už celkom veľa skvelých kníh :D Ale určite by som ti odporučila, ako som ti napísala aj do formulára, Tu žila Britt-Marie od Fredrika Backmana♥ Ach, ja som sa jednoducho do jeho tvorby zamilovala♥^.^♥ Ak si od neho nič nečítala, tak to určite naprav - neoľutuješ...teda dúfam :D. Ale nedá mi nespomenúť aj knihu Warren Trinásty a Vševidiace Oko - tá kniha je tak nádherne spracovaná; škoda, že som ju mala požičanú z knižnice, inak by som sa s ňou už pýšila v knižnici...je taká nádherná! Tak ako navonok, tak aj vo vnútri♥♥♥
    Ďakujem za možnosť zúčastniť sa tejto súťaže a gratulujem k ďalšiemu úspešnému blogovému rôčku, len tak ďalej - nech sa ti darí a to my ďakujeme, že nás tešíš svojimi krásnymi článkami a skvelými recenziami♥^.^♥ Maj sa krásne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. HOTOVO ! :)
    Hm... pozerala som si tvoje knihy a recenzie a kedže si vychválila Vraniu šestku, odporučila by som ti Grisha trilógiu (tú ktorá u nás zatiaľ nevyšla). Počula som na ňu aj niekoľko negatívnych názorov, no mne sa strašne páčila :) Kvôli tejto sérii som prestala čítať Vraniu šestku, aby som mala všetko pokope. Bolo strašne super vidieť potom tie malé narážky, čo tam autorka dala. Určite sa chystáš čítať aj Kráľovstvo podvodníkov, kde sa majú objaviť 2 postavy z Grisha trilógie! Tak si ich viac užiješ :) Taktiež najbližšia séria ktorú autorka chystá, bude o postave z tejto série, teda ak ju plánuješ čítať, bolo by super vedieť jeho minulosť a vyhnúť sa spoilerom ku Grisha trilogy :)
    Dúfam, že sa ti táto séria bude páčiť, a že si tak užiješ svet Leigh Bardugo ešte viac !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hotovo! Moja najoblúbenejšia séria je Som roztrieštená a teraz autorka píše ďalšie 3 časti, na ktoré sa nesmierne teším! Ďalej mám rada Pekelné stroje, Nesmrteľní, Trón zo skla, Selekcia a samozrejme aj tie čo som ti napisala do formulára ;)

    OdpovedaťOdstrániť