piatok 19. januára 2018

Newbie #13

Po dlhšom čase opäť prichádzam s článkom o knihách, ktoré pribudli do mojej knižnice. Znova sa na mňa usmialo šťastie a ja som vyhrala niekoľko súťaží, takže je ich tentoraz celkom dosť :)


Ešte v októbri sa mi podarilo vyhrať knihu Tisíc chlapčenských bozkov od Tillie Cole. Súťaž bežala na skvelom instagrame @Caroknih. Ku knihe som dostala aj krásnu záložku a hoci som sa k nej ešte nedostala, už sa teším, kedy si ju prečítam! :) 


Nasledujúci mesiac sa mi tiež zadarilo a na blogu krystyblog.blogspot.sk som vyhrala veľmi zaujímavú knihu Vo svete Ginny Moonovej od Benjamina Ludwiga. Príbeh je o dievčati, ktoré trpí autizmom, čo je podľa mňa veľmi netradičná postava a zaujíma ma ešte o to viac, pretože práve pozerám skvelý seriál The Good Doctor, v ktorom má hlavný hrdina rovnakú diagnózu.


Tento rok som na Vianoce dostala len jednu knihu, ale spravila mi takú radosť, akoby som dostala desať :D Je to Schindlerov zoznam od Thomasa Keneallyho a som z nej hrozne happy, pretože som začala zbierať túto Panta Rhei edíciu a zbierka sa mi aj vďaka nej pomaly rozrastá :D


V novembri a decembri mi prišla poriadna várka kníh zo Slovartu a prvou z nich je úžasná Vrania šestka od Leigh Bardugo :3 Ak vás zaujíma recenzia na túto knihu, nájdete ju TU, ale pripravte sa na poriadne nahajpovaný článok :'D


Najočakávanejšou knihou roku 2017 pre mňa bola práve Búrka v impériu od Sarah J. Maas, čo je piaty diel série Trón zo skla. Práve ju čítam a tak sa už onedlho môžete tešiť na recenziu!


Ďalšia kniha je tak trochu netradičná... Ďaleká cesta za domovom od Richarda Adamsa je vlastne rozprávková kniha pre deti, ale je plná krásnych ilustrácií a myslím, že aj starší čitatelia si z nej niečo zoberú :)


Tiene nad Veligradom je prvý diel zo série od Ivany Jungovej a ja som ju už veeeľmi dlho chcela mať! Som veľká fanúšička gréckej, severskej a aj egyptskej mytológie a preto som chcela okúsiť aj niečo nové a to konkrétne slovanskú mytológiu, keďže príbeh sa odohráva na Veľkej Morave! Myslím (alebo minimálne dúfam), že to bude taký slovanský Percy Jackson a už sa nemôžem dočkať, kedy sa do nej pustím!


Za hlasom Krahulca je druhý diel z tejto série, tak ak ma prý chytí, hneď sa budem môcť vrhnuť na ďalší, čo je super :D A tie obálky sú krásne *.*


Čokoládu od Joanne Harris som čítala už v lete, no až teraz mi pribudla do knižnice, pretože doteraz ju mala doma mama. Ale rozhodla sa mi ju dať, za čo som neskutočne rada, pretože je to ďalšia kniha z Panta Rhei edície, ktorú som už spomínala :D
Ak chcete vedieť, čo si o nej myslím, TU nájdete takú mini recenziu.


Aj v decembri sa na mňa usmialo šťastie a ja som v úžasnej súťaži Knižný kalendár, ktorý organizovala spisovateľka Mirka Varáčková a blogerka Jaji, vyhrala knihu Hazard od slovenskej autorky Martiny Solčanskej. Keď som bola mladšia, čítala som od nej niekoľko románov tak dúfam, že aj táto sa mi bude páčiť :)


No a potom som mala ešte väčšie šťastie a vo vyššie spomínanej súťaži som vyhrala aj hlavnú cenu, ktorá okrem kopy záložiek, hrnčeka a iných drobností obsahovala až 4 knihy *.* Prvou je Grafitové děvče od Mirky Varáčkovej, ktorú som už síce čítala po slovensky, ale je podpísaná a mám z nej veľkú radosť :3


Druhou knihou z výherného balíčka je Zradená ľúbosť od Jany Pronskej. Je to historický román s ktorými nemám síce veľa skúseností, ale veľmi sa mi páči prostredie, v ktorom sa dej odohráva a tak som na ňu veľmi zvedavá :)


Treťou knihou je malá, no veľmi pekná knižka Šaman od jazera Wakante od Roderika Haydona. Strašne sa mi páči obálka a hoci netuším, čo od nej čakať, už sa na ňu teším.


Poslednou výhernou knihou z tohto balíčka je zbierka poviedok s názvom Nasledujúca zastávka... od Paulíny Trenčanskej a Martina Prasličku. Niekoľko už mám za sebou a je to taká príjemná oddychovka :)


Okrem kníh som vyhrala aj poukážku do vydavateľstva Elist a tak som ju hneď využila a objednala si knihu Prežila som svet od Mirky Varáčkovej, na ktorú som si brúsila zuby už dlho!


No a aby toho nebolo málo, v decembri som vyhrala ešte jednu súťaž, konkrétne na blogu Čítam, teda som, a balíček ktorý mi prišiel obsahoval dve knihy- prvá z nich je Archiv od Victorie Schwab.


A druhou knihou z balíčka je zaujímavo vyzerajúca kniha Dům ve kterém... od Mariam Petrosjan. Neviem, kedy sa k nim dostanem, ale som za obe veľmi rada! :)


Taaak a to je všetko! Ešte raz ďakujem Slovartu za skvelé recenzné výtlačky aj všetkým, ktorí usporadúvajú skvelé súťaže :3
Čítali ste niektorú z týchto kníh? Čo na ne hovoríte? Určite mi dajte vedieť! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára