nedeľa 8. apríla 2018

Newbie #14



Zase raz je tu ten čas, keď mi knihy do knižnice pribúdajú o čosi pomalšie a tak prichádzam s článkom znova až po pár mesiacoch :D


Prvou knihou, ktorá sa ku mne dostala je 14-14: Priateľstvo naprieč storočiami od Siléne Edgar a Paula Beorna. Zaujala ma hneď ako som ju prvý krát zbadala a môžem povedať, že ma ani trochu nesklamala. Skrýva v sebe naozaj zaujímavý príbeh, čítala sa mi ľahko a rýchlo a príde mi naozaj jedinečná. Ak sa o nej chcete dozvedieť viac, môžete si prečítať moju recenziu. :)


V kategórií najkrajšia obálka by u mňa určite vyhrala kniha Najdlhší deň Adama T. od Patricka Nessa. No nie je úžasná? :'D
Samozrejme, že nejde len o obálku, príbeh bol tiež veľmi zaujímavý a čítala sa mi dobre, no ja sa na ňu jednoducho nedokážem vynadívať :D


Ďalším prírastkom je útla knížočka The Complete Poetry of Edgar Allan Poe obsahujúca zbierku Poeovských básní. Jeho poviedky milujem a hoci poéziu až tak nemusím, chcela som si skúsiť nejaké tie básne prečítať. Nie je to síce najľahšie čítanie, ale celkom sa na ne teším.


Jednou z najočakávanejších kníh tohto roka bolo pre mňa tretie pokračovanie Havranieho cyklu s názvom Traja spáči od Maggie Stiefvater. Už ju mám za sebou a pred pár dňami vyšla aj recenzia tak ak vás to zaujíma, pozrite si ju, lebo táto séria je jednoducho skvelááá.


Už som spomínala ako milujem SnowMouse Publishing? Ak nie, TAK MILUJEM SNOW MOUSE PUBLISHING pretože okrem krásnych vydaní poviedok od Poa vydávajú aj príbehy Sherlocka Holmesa a toto je už tretí diel a ja sa nemôžem dočkať kedy si ho prečítam :D


Táto kniha ma lákala už dávno, ešte predtým ako som vôbec zistila že má vyjsť aj film a keď už bol vonku, jednoducho som už nemohla ďalej otáľať. A som rada, že som ju mala možnosť konečne prečítať, pretože Wonder od R. J. Palacio je úžasná kniha s výnimočným príbehom. A včera som si pozrela aj film a je až zarážajúce ako veľmi sa držal knižne predlohy takže tomu tiež dávam vysoký rating :D


Vyzerá to tak, že sa konečne pomaly dostávam ku knihám, ktoré sú na mojom wishliste už veeeľmi dlho... Oceán na konci ulice od Neila Gaimana ma vždy tak nejak priťahoval, ani neviem prečo. A bola to naozaj veľmi zaujímavá kniha. Čakala som niečo úplne iné, celý ten príbeh ma dosť zarazil... ale veľmi sa mi to páčilo. Myslím, že je to jedna z tých kníh, ku ktorej sa rada vrátim :)


No a poslednou knihou je Jeden z nás klame od Karen M. McManus. Vyhrala som ju na jednej literárnej súťaži a celkom sa na ňu teším, hoci o nej veľa neviem... Tak hádam sa mi bude páčiť :D


Taak a to je z tohto článku všetko. Ak ste niektorú z kníh čítali, určite mi dajte vedieť, či sa vám páčila a čo si o nej myslíte.
Prajem krásny deň! :)

4 komentáre:

  1. Ten Holmes je nádherné vydání!!! :-O
    Jeden z nás lže bylo dost super! :-)
    A na nějakou knihu od Nesse se chystám už dlouho, tak snad už se na nějakou dostanu. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to prvá a druhá časť je podľa mňa ešte o dosť krajšia! :D krásne sú tie knihy...
      Hej? Tak dúfam že sa mi bude páčiť :)
      Mne sa od Nessa zatiaľ najviac páčila Niečo viac... myslím že stojí za prečítanie :)

      Odstrániť
  2. Sherlock Holmes je jednoducho klasika ,ktorá nikdy neomrzí ...detektívky patria medzi moje srdcovky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja síce detektívky až tak nečítam, ale Holmesa milujem *.*

      Odstrániť