nedeľa 7. mája 2017

Newbie #10


Za marec/apríl sa mi nahromadilo zopár kníh, tak som sa rozhodla ukázať vám ich v jednom článku :)


Začneme recenznými výtlačkami od vydavateľstva Slovart. Prvou takou knihou je Niečo viac od Patricka Nessa. Určite ste už o nej počuli, no ak vás zaujíma aj môj názor, recenziu nájdete TU.


Ďalej sa ku mne dostala kniha Mŕtve dievča neklame, veľmi pretriasaná kniha, ktorú preslávil aj rovnomenný seriál. Môj názor na ňu si môžete prečítať TU :)


No a posledným recenzným výtlačkom je knižka Grafitové dievča od skvelej slovenskej autorky Mirky Varáčkovej. Okrem špeciálneho recenzného výtlačku sa ku mne dostala aj hotová verzia, ktorá je krááásna... Recenzia TU ;)


V poslednom čase mi pribúdajú knihy, ktoré by som mohla zaradiť do kategórie: ,,Knihy, ktoré som už sto rokov obzerala a konečne si ich zohnala." A tak sa u mňa ocitla aj táto päťzväzková kniha- Stopárov sprievodca galaxiou , ktorú mi ako darček poslal Slovart, takže za ňu ďakujem :3


Keďže s predošlým dielom som mala veľmi dobrú skúsenosť, rozhodla som sa samozrejme čítať ďalej a tak som znova využila slovarťácku štedrosť, vďaka ktorej mi poličku krášli Koruna z temnoty. Recenziu na tento, ale aj predošlý diel nájdete TU ^.^


Závislosť sa už začína prejavovať a tak som musela bežať do obchodu aj po tretí diel Zrodená z ohňa. 


Nedávno som sa zúčastnila na jednej literárnej súťaži s vlastnou tvorbou a za druhé miesto som získala knihu Iskra v popole od Saaby Tahir.


Koooonečne mali v mietnom kníhkupectve Percy Jackson and the Last Olympian aj v tomto vydaní, ktorá mi doteraz chýbala do zbierky, juhuuu. (Btw. ak máte niekto na predaj/výmenu aj Sea of Monsters z tejto edície, určite mi dajte vedieť!)


Blížiaca sa návšteva Johna Boyna ma donútila konečne si zohnať dve knihy, ktoré som od neho ešte nečítala. Prvou z nich je Noe na úteku.


No a druhou je Úžasná cesta Barnabyho Brocketa okolo sveta. Obe sú krásne a už sa na ne strašne teším!


Taaak a to je všetko. S touto várkou som mimoriadne spokojná ^_^ Ak ste niektoré z nich čítali, určite mi dajte vedieť, čo si o nich myslíte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára