pondelok 17. apríla 2017

Crazy Book Tag

Ahojte :) Už dlhšie som mala chuť zapojiť sa do nejakého TAGu, no nedokázala som nájsť žiadny, ktorý by mi úplne vyhovoval. A tak som sa rozhodla vytvoriť si vlastný 😄
Pozostáva z 15. "úloh", pričom každú splníte tak, že spravíte fotku na danú tému. Úlohy som pozliepala z kadečoho- instagramových challenge, rôznych fotiek z pinterestu, alebo som si niektoré otázky proste vymyslela. Nazvala som ho Crazy Book Tag, pretože je to fakt chaos a skoro som sa pri štvorhodinovom fotení všetkých fotiek a následnom upratovaní izby skoro zbláznila 😄
Budem rada, ak sa zapojí aj niekto iný 😊

1. Všetky knihy s bielou obálkou

Takže bielych kníh mám 11, pričom tá druhá je len needitovaný recenzný výtlačok, ozajstná obálka nebude biela 😄 nerátala som staršie knihy, ktoré majú také tie zažltnuté až hnedé väzby, viete čo myslím? 😄
2. Knižné mapy

Mapy som našla v siedmych knihách a to: Adaptácia, Hobit, Nedaj sa!, Marťan, Iskra v popole, Metro 2033 a Trón zo skla. Korunu z temnoty a Metro 2034 som nerátala, pretože majú rovnaké mapy ako ich predchádzajúce časti 😊

3.Všetky série, ktoré vlastníš

Momentálne mám doma tieto: Divergenciu, Selekciu, Harryho Pottera, Bohov Olympu a Cartera Kana. Ešte mám Labyrint, ale jednotku má požičanú kamarátka a potom niekoľko nedokončených sérií, v ktorých mi vždy chýba 1 alebo viac dielov 😐 a nejak sa neviem dokopať k tomu, aby som si ich doplnila.

4. Kniha, ktorú si si kúpil/a len kvôli obálke

Väčšinou si knihy nekupujem len tak na slepo, ale toto je prípad, kedy sa tak stalo. Chcela som knihu o ktorej som nikdy nepočula a ktorá by ma nejako zaujala. Ako sa to všetko začalo od Robyn Schneider mi padla do oka vďaka tej žltej farbe, peknému fontu a proste celkovo sa mi pozdávala. A musím povedať, že nesklamala- je to jedna z mojich obľúbených kníh 😊

5. Knihy od jedného vydavateľstva

Vybrala som si vydavateľstvo Slovart od ktorého som napočítala 25 kníh... a všetky sú skvelé, takže je to rozhodne jedno z mojich najobľúbenejších vydavateľstiev 😊 

6. Klasika/povinné čítanie, ktoré sa ti páčilo

Určite to poznáte: v škole preberáte nejaké diela, dosanete ich za úlohu prečítať... no vám na stolíku ešte stále leží tá nová nedočítaná young-adultka a X recenzných výtlačkov... tak sa na to vykašlete 😄
To sa mi stáva často, ale pri týchto knihách to neplatí. O knihe Na západe nič nové od E.M. Remarqua sme sa učili minulý polrok a tak som sa rozhodla si ju prečítať. Veľmi sa mi páčila a tak som skúsila aj jeho ďalšie dielo Traja kamaráti a to bolo rovnako skvelé. Ešte ma na poličke čaká Nebo nepozná obľúbencov, tak dúfam, že ma tiež nesklame.
Kto chytá v žite od J.D. Salingera budeme síce preberať až budúci rok, ale ja som po nej pokukovala už tak dlho, že som si ju musela prečítať a som rada, že som tak urobila, bola super 😊
Sherlock Holmes je klasika, ktorú som chcela čítať už veeeľmi dávno, no nikde som nenašla nejaké pekné vydanie po slovensky a tak keď vyšlo toto nové, bola som v siedmom nebi. Aj keď detektívky veľmi nemusím, toto je niečo iné a fakt ma to bavilo.
No a Edgar Allan Poe je moja srdcovka ❤️ Prvýkrát som o ňom začala rozmýšľať minulý rok keď sme ho brali na literatúre. Profesor nám o ňom rozprával kadejaké zaujímavosti a proste som sa doňho a jeho diel na prvý pohľad zaľúbila 😄 

7. Knihy v tvojej obľúbenej farbe

Moja obľúbená farba je modrá, no a toto sú tie najmodrejšie knihy, aké som našla 😄

8. Kniha, ktorá bola sfilmovaná

Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko som čítala nedávno a fakt ma nadchla. Ten príbeh je krásny a navyše celé to spracovanie knihy... proste wuaaa ❤️ Ak sa o nej chcete dozvedieť viac, TU je moja recenzia.
 No a rovnomenný film som si pozrela tesne po dočítaní a tiež je veľmi pekný, celkom sa drží knihy, hoci samozrejme nie stopercentne. No určite odporúčam 😊

9. Book essentials

Ak ste to ešte neuhádli, snažila som sa vytvoriť Essentials podľa Cath z knihy Fanúšička. K nej neodmysliteľne patrí notebook na ktorom písala a uverejňovala svoje fanfiction (Nedaj sa!), plus old-fashioned zápisníky a perá, lebo to ku spisovateľom proste patrí a sveter, pretože Cath skoro nič oné nenosila 😄
10. Séria, ktorú asi nedokončíš

Napriek tomu, že knižky sú krátke, fakt sa mi do nich nechce púšťať. Prvý diel som síce prečítala, no horko-ťažko... a ani neviem, či sú k nim ešte ďalšie spin-off série alebo čo...

11. Detskí rozprávači

Každá z týchto kníh opisuje príbeh z pohľadu chlapcov, asi 6 až 9 ročných... a každá z nich je fakt krásna 😊 niekedy je potrebné pozrieť sa na svet očami dieťaťa, človek si veľa uvedomí... každú jednu z nich odporúčam! 😊 

12. Najobľúbenejšie mužské postavy

Po dlhom zvažovaní som prišla na to, že moje naj-naj-najobľúbenejšie mužské postavy sú: Nico di Angelo a Percy Jackson zo série Percy Jackson a Bohovia Olympu, ďalej Remus Lupin z Harryho Pottera a Adam Parrish zo série Havraní cyklus ❤️

13. Veci z nejakého fandomu, ktoré vlastníš


Čo k tomu dodať 😄😄

14. Autor, od ktorého vlastníš najviac kníh

Jednoznačne Rick Riordan! :3
15. Odfoť dúúúhu

Posledná úloha samozrejme odveci, ale hrozne sa mi to páči 😄

Tak, to by bolo všetko. Ešte nikdy som pri príprave nejakého článku nestrávila tak dlho, ešte že sú prázdniny 😄 Ak sa niekto bude chcieť zapojiť, budem rada, určite mi potom pošlite link 😊

4 komentáre:

  1. Tag vypadá opravdu zajímavě, asi ho taky zkusím, jen opravdu netuším kdy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ver mi, treba si na to vyhradiť čas... ja som ho vymýšľala, písala, fotila fotky a upratovala asi 5 hodín :D :D

      Odstrániť
  2. Moc pěkné :) Těch knih máš požehnaně a tolik serepetiček ze světa HP se jen tak nevidí :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť