nedeľa 26. júna 2016

Newbie #3

Od posledného článku už ubehol nejaký čas a tak sa mi prirodzene nazbierali aj nejaké nové knihy. Nie je ich veľa, ale som z nich maximálne nadšená. Tak poďme na to.


Kniha My ostatní tu len tak žijeme od Patricka Nessa sa mi dostala do rúk pred pár týždňami a samozrejme že najviac zo všetkého som bola zvedavá na tú svietiacu obálku. Nechala som ju istý čas pod svetlom, aby sa "nabila" a potom som ju v noci postavila na poličku. Vyzeralo to naozaj super.
Podľa mňa by mali takto robiť obálky všetkých kníh :D Predstavte si tie svietiace poličky, bože, to by bolo super :D


Ďalšie dve knihy sa u mňa ocitli ani neviem ako- dostala som chuť kúpiť si knihu, vbehla som do obchodu a vrátila sa hneď s dvoma miláčikmi- Metro 2033 a Metro 2034. Už som o nich veeeľa počula a vkladám do nich obrovské nádeje, pretože príbeh je presne moja šálka kávy a ak bude Dmitry Gluchovsky rovnako skvelý spisovateľ ako jeho romanticko-realistickí krajania (áno, myslím vás Puškin, Tolstoj a Dostojevski), tak sa mám na čo tešiť :)


A ako poslednú tu mám knihu z ktorej som nadšená asi najviac hneď z niekoľkých dôvodov. Po prvé- zohnala som ju v antikvariáte za 5€, po druhé- konečne som našla vydanie, ktoré obsahuje Havrana v slovenčine a po tretie- JE TO EDGAR ALLAN POE KTORÉHO MILUJEM A NIKDY HO NEBUDEM MAŤ DOSŤ.




Čo na ne hovoríte? Čítali ste nejakú z nich? Určite mi dajte vedieť do komentára! :)

6 komentárov:

  1. Patrick Ness mě tedy hodně láká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa zatiaľ nesklamal :) Sedem minút po polnoci je naozaj perfektná kniha a My ostatní tu len tak žijeme ma tiež bavila... rozhodne odporúčam :)

      Odstrániť
  2. Jak psala Agnes , taky mě hodně láka :D
    Katy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Metro četl brácha a nemůže si ho vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť