nedeľa 10. apríla 2016

Newbie #1

Mala by som sa hanbiť... Dám si nejaké predsavzatie a o pár dní na to ho poruším.
Asi pred týždňom som si všimla, že sa mi v knižnici kopia knihy, ktoré som ešte nečítala. Vždy si totiž nejakú knihu kúpim a potom na ňu nemám čas, nemám chuť zrovna na ten žáner, alebo príde nejaká nová a na tú predošlú zabudnem. A tak som si predsavzala, že si žiadnu novú nekúpim, pokým neprečítam aspoň tri, ktoré mám doma.
No, predsavzatie to bolo pekné, dokým som dneska nevkročila do kníhkupectva :D A tak som bola nútená toto svoje pravidlo trošku pozmeniť: nemôžem si kúpiť žiadnu novú knihu okrem Harryho Pottera :D A to preto, lebo Harryho som čítala už asi tak stokrát a nevadí, že ho hneď ako si ho kúpim, neprečítam. No rada by som ho začala zbierať. A keďže teraz sú dostupné tie krásne už nie tak celkom nové obálky, je na to ten správy čas.
Nastalo ťažké rozhodovanie, či mám knihy začať zbierať po poradí, alebo podľa obľúbenosti. No jednotku nemali a rovnako ani moju obľúbenú (Väzeň z Azkabanu) a tak som sa zozhodla pre Fénixov rád, čo je moja druha obľúbená.


Inak neznášam červenú, ale táto obálka je fakt krásna. 


A vzadu je takýto krásny Snape, dokonale vystihnutý :D


Aká je vaša obľúbená časť z tejto série? Máte doma knihy? V akom jazyku? Určite dajte vedieť do komentárov :)

Ak má niekto záujem, prikladám odkaz na moju krátku fanfiction práve zo sveta Harryho Pottera :) Nájdete ju >>TU<<.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára