sobota 26. marca 2016

Daily Notes #4: Nové miesto na knihy!


Myslím, že každý knihimoľ pozná to, keď sa mu knihy hromadia a už ich nemá kam dávať... Tak presne to sa mi stalo pred časom. Začala sa mi ohýbať polička, na ktorej mám všetky knihy a vzhľadom na to, že ju mám priamo nad posteľou, to nebol zrovna príjemný pocit. Aj keď zomrieť pod knihami by bola naozaj pekná smrť :D

Moja polička. Na tej tretej kôpke z prava ešte mávam asi 9 kníh a v pravom dolnom rohu fotky vidno aj zopár kníh zo série Percy Jackson. Tie som mala naukladané na Bohoch Olympu.


Dnes som bola s ocom v meste a nejakou čistou náhodou som ho nasmerovala do obchodu s nábytkom... A tam som ho uprosila na dve nové poličky :D Uznajte... naozaj mi ich už bolo treba :D


A tak mi ich ocino pekne namontoval. Ešte že je taký šikovný :D

Niektoré knihy som si tam presunula a tak to konečne nemám také preplácané :)

Takže konečne môžem spávať bez strachu, že sa ráno zobudím s knihami na hlave. Ani by mi tak nevadilo, že by ma prizabili, ale keby sa mi poničili tak by som si asi hodila slučku :D
Nemám tých kníh zase až tak veľa, ale nepáčilo sa mi to také preplácané. Myslím, že teraz je to oveľa krajšie :) 


4 komentáre:

  1. Já bych si sice pořád vybrala tu kouzelnickou hůlku (možná bych nebyla nejlepší čarodějnice na světě, ale ty možnosti!!!) nicméně volba obraceče je taky skvělá :) Hodilo by se mi třeba předzjistit otázky ke státnicím, ehm :D A ten na obrázku je boží, asi si taky jeden seženu!

    OdpovedaťOdstrániť