štvrtok 14. februára 2019

"Nájdi knihu..." TAG

Ahojte! Po dlhšom čase som sa rozhodla opäť spraviť TAG a tentoraz to bolo trochu iné, keďže kategórie, podľa ktorých som mala hľadať knihy vo svojej knižnici, ste mi písali vy na Instagrame. Niektoré ma potrápili trochu viac a pri niektorých mi zas hneď niečo napadlo... Každopádne to bola sranda a rozhodne ešte niečo podobné skúsim :D Tak teda poďme na to!

1. Nájdi knihu, ktorá má na obálke knihu



Už hneď prvá výzva od @ajusbooks ma trochu zarazila a zamyslela som sa, či vôbec nejakú takú knihu mám. Najprv mi napadla Fanúšička, keďže hlavná postava rada číta a je Fangirl, ale nakoniec som zistila, že tam na obale knia nie je 😅 A potom som našťastie našla túto, Zabuchnutá v knižnici od Kasie West. Síce to, čo drží ten chalan v ruke vyzerá skôr ako zápisník, tá baba má v rukách rozhodne knihu. Na zadnej strane to vidieť ešte trochu lepšie 😁

2. Nájdi knihu, ktorá ťa vytočí už len keď sa na ňu pozrieš


Keď som túto otázku od @nata_sa_b uvidela, povedala som si, že asi ani nemám nijakú knihu, ktorú by som úplne neznášala, no potom mi pohľad padol na poličku a... achhh, už sa mi dvíhal tlak 😂 Tisíc chlapčenských bozkov je kniha, ktorá ma strašne rozčuľovala. Ťažko sa mi čítala a tak som mala nervy, že mi to tak dlho trvá, potom som z nej dostala čitateľskú krízu a kým som sa z nej dostala, trvalo to skoro mesiac 😡 Potom som sa k nej vrátila pretože som nechcela, aby všetok ten čas ktorý som jej venovala vyšiel navnivoč a tak som ju dočítala... no bol to boj. Štvali ma postavy, bolo to strašne presladené a úplne nerealistické... no nakoniec som sa cez to dostala a aby som na túto knihu len nekydala, pripúšťam že jej myšlienka bola pekná, aj niektoré citáty... ale už nikdy viac 😂

3. Nájdi knihu, ktorá má na obálke žltú, modrú aj červenú farbu


Vďaka @najknihy som zistila, že som nemala absolútne žiadne tušenie akú obálku má Nedaj sa! od Rainbow Rowell 😂 Už pár rokov som ju mala v tom komíniku Yoli kníh napravo na fotke a úplne som zabudla ako vyzerá 😅 

4. Nájdi knihu, ktorá rozpráva príbeh z pohľadu 5+ postáv


Vďaka @zavisla_na_knihach som oprášila jednu zo svojich najobľúbenejších sérií Bohovia Olympu. Konkrétne v Hádesovom chráme máme možnosť sledovať príbeh z pohľadu všetkých 7 hlavných hrdinov- Percyho, Annabeth, Lea, Franka, Hazel, Piper a Jasona.

5. Nájdi knihu, ktorá má na obálke kvety


Možno @milujeme.knihy  myslela niečo výraznejšie, ale nenašla som žiadnu celú kvetovanú obálku, tak som vybrala Traja spáči od Maggie Stiefvater s týmito malými ružovými kvietkami.

6. Nájdi knihu, ktorá má v názve jedlo


Ďakujem @saxy_bookskaya, vďaka tebe som dostala chuť na niečo sladké 😅 Aj počas čítania Čokolády od Joanne Harris to tak vždy bolo 😄

7. Nájdi knihu, v ktorej sa niekto volá James


Toto vymyslela @recenzie_knih a popravde, najprv mi nenapadol nikto iný než James Potter, no to mi prišlo trochu prvoplánové. A potom som si na spomenula na jednú skvelú postavu a to profesora Jamesa Moriartyho z príbehov o Sherlockovi Holmesovi.

8. Nájdi knihu, ktorá má na obálke motýľa



Dúfam, že mi @girl__with__book uzná za toto aj 2 body, keďže som našla knihu, ktorá má motýľa v názve a aj na obálke, hoci takého veľmi nenápadného v podobe tetovania na Charriéreho hrudi 😄

9. Nájdi knihu, ktorej posledná očíslovaná strana končí na 7



S týmto mi dala @copravecitam naozaj zabrať, keďže mi nezostávalo nič iné ako zaradom prechádzať všetky knihy a hľadať tú správnu 😄 No našťastie som začala na správnej poličke a tak mi to netrvalo až ťak dlho. Kto chytá v žite má síce 168 strán, no očíslovaná je práve 167ma strana.

10. Nájdi knihu, ktorá má na obálke dievča a je do fialova


Táto výzva od @tyrkysoveknihy znela až príliš špecificky až som pochybovala, že niečo také doma mám, ale skvelo mi poslúžila novinka od Zuzky Šulajovej- Tajomstvá jedného domu.

Taak a to je všetko. Ešte raz ďakujem všetkým, ktorí mi s týmto článkom pomohli, bola to fakt sranda vypĺňať. Ako by ste tent TAG vyplnili vy? Máte knihy, ktoré by sedeli na všetky kategórie?

4 komentáre:

  1. Jeeeeee! Moja otázka :3
    Musím povedať, že niektoré otázky sú fakt ťažké. Napríklad tá 9 mne by sa nechcelo hľadať - som lenivec. Ale určite je toto jeden z tých originálnych tagov, ktoré len tak inde človek nenájde! A také ja rada čítam :3 Skvelý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Originálny je práve vďaka ľuďom, ktorí s nim pomahali, čiže aj vďaka tebe ❤ a áno, niektoré mi dali zabrať no bola to fakt sranda a určite niečo podobné ešte raz vymyslim :)

      Odstrániť
  2. To je parádní tag :D A některé otázky... no, nevím jak bych uspěla ve své knihovně :D

    Knižní svět

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😁 a niektoré boli fakt narocne ale zabavila som sa 😂

      Odstrániť