štvrtok 12. júla 2018

Bookstagram.

Ahojte :)
Prichádzam s jedným veľmi stručným článkom. Dnes som sa rozhodla, že si založím bookstagram, alebo teda knižný účet na Instagrame k tomuto blogu.
Rozmýšľala som nad tým už dlhšiu dobu, pretože často som dávala na svoj vlastný IG veľa príspevkov čo sa týkalo kníh, no viem že mnoho ľudí, čo ma sleduje sa až tak nezaujíma o knihy a tak mi to prišlo také odveci. 
Navyše si myslím, že je to super spôsob ako komunikovať s čitateľmi a zdieľať také behind-the-scenes veci, nie len články ako tu na blogu. A aj by mi to dosť pomohlo v inšpirácií na nové články, vedela by som, čo ľudí najviac zaujíma a tak.
Ďalšou výhodou by bolo, že by som bola nútená trochu viac fotiť. To je vec, ktorá mi robí problémy už dlšie a chcela by som, aby sa to trochu zlepšilo. Vždy sa snažím k článkom (okrem recenzií) pridávať vlastné fotky, no ja som jednoducho antitlent 😅. Keď chcem naozaj pekné fotky, poprosím väčšinou sestru, ktorá fotí naozaj krásne a niekedy sa dá ukecať. Nemôžem sa však stále obracať na ňu. Preto si myslím, že instagram ma trochu nakopne a inšpiruje.
Budem teda veľmi rada, ak si ma pridáte a budeme spolu komunikovať aj tam, nie len tu na blogu. Nájdete ma pod menom:

tess.zo.strany.36


To je všetko čo som chcela 😅
Prajem krásny deň!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára